Deelnemersonderzoek 2020: klanten waarderen onze service, betrouwbaarheid en communicatie

19
apr
2021

In januari hielden wij ons jaarlijkse deelnemersonderzoek onder (oud)werknemers in de horeca of catering en gepensioneerden. Hoe kijken zij naar hun pensioen en hoe willen zij dat het liefst regelen? En wat vinden zij van onze dienstverlening? 

De meeste respondenten gaven aan dat ‘alles’ goed geregeld is bij Pensioenfonds Horeca & Catering. Sommigen noemen de service zelfs ‘super’ en een derde geeft een 8 of hoger. Met name betrouwbaarheid en heldere communicatie komen als sterke punten naar voren.  

Over het algemeen blijken de verbeteringen die we doorvoerden op onze online omgeving geslaagd; onze klanten kunnen de informatie die ze zoeken beter vinden. De feedback nemen we mee in de ontwikkeling van onze nieuwe portalen die we later dit jaar lanceren. Benieuwd naar alle uitkomsten van het onderzoek? Bekijk dan onze infographic